En dröm, som aldrig kommer bli sann

Inatt drömde jag om Dig. Eller säg mig någon natt jag inte drömmer om dig? :/ Aja, hur som haver..
Jag drömde att jag bodde på Sjöbo, i en egen lägenhet. Vi hade ingen vidare kontakt, skickade något sms till varandra då och då, men såklart var det alltid jag som började att skicka till dig och du svarade, om jag hade tur. En dag sjukskrev jag mig från jobbet, pga att jag var deppig, trött på livet, livet utan dig. Det plingade på dörren, jag öppnade och där satt du på knä med en ring i handen, du friade..
Dom orden du sa till mig, dom var .. ja, det går inte ens att beskriva. Jag grär av lycka och svarade självklart JA!
Du ställde dig upp, kysste mig och sa "Nu Jessi, nu är det du och jag mot världen, föralltid. Det är ett löfte jag kommer hålla och denna gången tänker jag inte svika dig"
Precis efter du sagt det så vaknade jag, jag var helt kallsvettig och tårarna rann på riktigt. Jag såg mig omkring och insåg att jag låg hemma i sängen på Norrmalm, hos mamma och till min besvikelse insåg jag också att allt bara var en dröm..

Jag drömmer om dig i princip varje natt, ibland underbara drömma och ibland riktigt hemska.. Denna drömmen var ju riktigt fin och jag blev så lycklig och kände "åh, äntligen vill han ha mig lika mycket som jag vill ha honom" men vilken besvikelse när jag vaknade upp och insåg att det var en dröm bara, dessutom en dröm som jag vet aldrig kommer bli sann..

Äsch, nu har jag huvudvärk, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0