JAG ÄR FRISK!

Godmorgon!

Det finns nog en Gud trots allt! Jag bad böner igår om att få bli bättre idag så jag inte går till vårdcentralen imorgon och betalar massa pengar i onödan och se på fan, när jag vaknade imorse var jag frisk! Det var väl fan på tiden eller? HAHA! Jag är snuvig och lite huvudvärk, men locken i öronen har släppt och även mitt halsont. Åh, äntligen känner jag mig som en människa igen. Har till och med lust att jobba ikväll, kände inte alls för det igår tack vare att jag mådde så jävla dåligt! Men nu fan, nu är jag frisk så nu ska jag hitta på massa skoj. haha.

Hade svårt att somna inatt, lyssnade på regnet och funderade. Jag lyckades somna efter 03 någon gång.
Sista gången jag kollade på klockan var den i alla fall 02:55 :/ inte så kul.. Men jag tog mig upp ändå :)
Jag ska strax fixa lite lunch ihop med mamma, sen vänta på att Jenny ringer mig klockan 1, najs! Vi ska smida planer, väääldigt heeemliga plaaaner! Men men, ska fixa lunch nu. Vi hörs nog sen igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0