Min undeeeerbaaara helg!!!

Som ni läste i mitt tidigare inlägg så har jag haft en fantastisk helg. Helt underbar verkligen. Vi hämtade plutten och hans vän i fredags i Göteborg, dom drack öl och var väl lite smått fulla ;) haha. Vi åkte hem till min syster och festade där under fredagen, lyssnade på musik och umgicks. Jag och plutten dansade även till "The time of my life" eller vad den heter, ni vet Dirty Dancing låten?! Åh, det var så härligt. Jag var så lycklig, haha.
Sen somnade vi alla tror jag, eller vet inte. Men jag somnade i alla fall. Sen vaknade vi 05:20 på lördagen, eller ja jag vaknade av att plutten pratade med sin vän, så då gick jag upp och umgicks med honom :)

Ja, sen lördagen så drack vi lite mer öl och Jenny körde även runt oss på en lite tur, det var roligt.
Sen tillbaka hem till syrran och drack mer, även lilla Jenny hällde i sig vin, haha. Men pluttens vän mådde inte alls bra, han var riktigt dålig och ville bara sova, men vi andra tre hade kul, satt och kollade på massa klipp på youtube, hahaha. Fy faaaan vad kul det var!!

Sen blev klockan mycket och vi la oss. Jag somnade i pluttens armar, åh vad underbart. Har nog aldrig sovit så gott som jag gjorde denna natten, fifan! Sen vaknade han väldigt tidigt imorse och "tvingade" upp mig också, haha. Så vi satt vid datorn och lyssnade på musik medan Jenny och vännen sov, tråkisar ;) Sen gick klockan och dom ville tyvärr åka hem :( Så vi kunde inte göra mer än att köra hem dom, det var så tråkigt. Ville spenderat hela dagen med plutten ju, men men. Vi ska ses i helgen som kommer igen :) Läääängtar reeeeeeedan!!!

Ja, det var lite om våran helg det. Fy fan vad grym den varit alltså. Sitter bara och ler här för mig själv nu. Haha. Jag är störd tror jag! Nä usch, jag är svin trött pga denna hårda helgen, haha. Ska nog sova strax. Ska sitta och drömma om min lilla plutt sen försöka sova, men kommer bli svårt att sova ensam inatt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0