Orkar inte

Godmorgon?

Njae, lite fel ord kanske, har faktiskt varit vaken
sedan 10:45, har druckit kaffe, duschat och precis blåst håret.
Sitter och väntar på att min plattång ska bli varm så jag kan bli
lite snygg i håret till ikväll, det skadar ju inte liksom..

Jag har inte orkat blogga idag, finns inget att skriva om.
Såg fram emot denna kvällen så jävla mycket, men inte nu längre.
Jag vet inte varför, eller jo kanske.. men är inte säker.
Känner inte alls för att umgås, vara social eller dricka.
Vill egentligen bara sitta här på mitt rum, för mig själv och må piss.
Men man kan ju inte avboka och svika sina vänner i sista stund såklart.
Jag får väl fixa mig och hoppas på att humöret blir på topp sen
när jag väl kommer fram till Sara och får prata av mig.
Hon är en så bra lyssnare, tror fan hon vet allt om mig redan, hahaha.
Nä, men det är jävligt skönt att prata med någon som verkligen förstår :)

Aja, jag lär inte blogga mer idag, orkar inte. Har ju inget att blogga om.
Men vi hörs kanske imorgon när jag är bakfull och jävlig.. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0