Shit vilken dag!

Hejsan!

Jag kom nyss hem från jobbet och shit vilken dag.
Är helt slut, haha. En av brukarna har hållt igång hela dagen.
En annan brukare hade ramlat i duschen igårkväll och spräckt
hela ögonbrynet så han och en personal har spenderat natten och
halva dagen idag på akuten typ, så han var helt borta när han kom
hem så vi var tvugna att hålla ett extra öga på honom, stackarn..
Ah, ni hör ju själva vilken dag jag har haft.. haha.

Nu har jag precis fått i mig en kopp kaffe, ska ringa Jenny
så fort jag har bloggat klart, vi funderar på att hitta på något.
Nackdelen är att jag är så jävla trött och seg och att jag jobbar
imorgon igen, bläää!! Får se om vi kommer på nå kul att göra..
Annars får jag väl ligga här och glo på film resten av kvällen eller nått..

Vi hörs kanske senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0