Tröttis

*Gääääsp*

Uuh, jag börjar bli så himla trött, ögonen går i kors..
Antar att de flesta av er sover, i alla fall ni som inte har
ett jobb att sköta ^^ Lyckos!
Haha nej, inte alls. Jag älskar att ha ett jobb faktiskt :)
Men ibland är man så trött så trött, precis som jag är nu.
Vet inte själv vad jag svamlar om, men men..

Denna natten har gått jättefort faktiskt och jag är så glad att
det bara är en natt nu och inte två eller tre. Och dessutom är
detta sista natten på mitt schema, det är fett nice alltså.

Jag har precis städat klart här och hämtat in tidningen,
så ska alldeles strax läsa lite i den innan det är dags att
koka kaffe åt personalen som kommer sen.
Åh sjutton, en kopp kaffe skulle inte sitta fel nu alltså. haha.

Juste, smsade "han" för ut.. hm. Fick inget svar :(
Och jag ångrar mig så jävla mycket, varför gjorde jag det?
Fan också, aja.. gjort är gjort.. jag måste sluta bry mig nu.
Jag mår inte bra av dethär.. Helvete!

Ah ska la läsa tidningen nu som sagt, sen hem och sova.
Får inte sova för länge då jag måste vända tillbaka på dygnet igen.
Men vi hörs när jag har vaknat i alla fall..♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men Jessi!! hm inte bra :( Men förstår dig, inte lätt att låta bli men nu är det hans tur att höra av sig :) Han sitter säkert på trappan och äter wienerbröd och inser att man inte kan behandla människor såhär. Hoppas jag, annars förlorar han. Jessi du kommer fucking klara detta! ;)♥

2010-08-02 @ 09:11:50
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/
Postat av: Jessi

Nej, verkligen inte bra! vafan skulle jag smsa för?? Jävla idiot är jag! Och det jag skrev med... FY FAN! Hoppas dagen kommer då han inser att han gör fel och att jag inte är värd detta, eller det kanske jag är..? :/ Jag måste fucking klara detta, right? <3<3

2010-08-02 @ 14:57:04
URL: http://saamuuelsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jadu, väldigt bra fråga. Du ville väl ha svar men eftersom du inte fick det så ångra du dig? Nejdå, det är det han som är som inte svarar. Ja det hoppas verkligen jag med! Du är INTE värd det!! Ja du måste fucking klara det,hehe ;P<3

2010-08-02 @ 21:16:39
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0