Vilken helg alltså! :D

Hej på er!

Jaa, förlåt, förlåt, förlåt för världens sämsta uppdatering.
Men har haft fullt upp hela helgen och faktiskt velat spendera
min helg med Jenny som jag reste iväg med än att sitta vid en
dator och blogga, haha. Kändes mer rätt liksom..

Vi har spenderat hela helgen på ett hotell nere i ..... MALMÖ!!!!
Det var har varit helt underbart, även att jag har varit lite sjuk.
Men det var verkligen vad jag behövde, komma bort härifrån
och få se något annat och tänka på något annat, så jävla härligt.

Nu har jag en del att stå i, packa upp, tvätta, duscha och massa sånt.
Jobb som gäller imorgon så måste lägga mig rätt tidigt då jag är helt
utmattad.. känns som vi knappt sovit alls i helgen..
Vi plockade upp mamma i Göteborg också påvägen hem så henne vill
jag gärna hinna umgås med innan det är sovdags, var ju en vecka
sedan vi sågs sist, eller nej mer än en vecka, men ändå! :)

Ni får en mer detaljerad beskrivning av helgen sen eller imorgon.
Får se om jag orkar det, vi hörs senare i alla fall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0