Tvättar för fullt

God morgon!

Sovit gott? Jag har sovit som en prinsessa! :)
Somnade runt 21:15 igår, med tv'n på och allt.
Vaknade vid 05:18 av att tv'n dönade som satan,
har antagligen legat på kontrollen och höjt volymen, haha.
Stängde av tv'n, gick på toaletten och sen somnade gott igen
och sov enda fram till att klockan ringde vid 07:45, najs!

Tvättar kläder idag som sagt. Alla maskiner är klara nu så har
varit nere och hängt in allt i torkrummet, fick till och med ta
upp en del kläder hit och hänga för det fick inte plats där nere.
Fotade massa där nere för att ha lite bilder till bloggen men kom
på att sladden fungerar inte så kan inte överföra bilderna *dumma mig*

Min stackars mamma ligger fortfarande väldigt sjuk, stackarn :(
Hjälper henne så mycket jag kan, tur att jag är ledig så pass mycket
nu så jag kan vara en hjälpande hand när hon behöver det.

Nu ska jag dricka lite kaffe och sådär, tagga inför tandläkaren ;) haha.
See you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0