Hiss/Diss igen



Simon och Dansken!
Två helt underbara killar, som man har mycket roligt tillsammans med.
Dom är så snälla, har ett hjärta av guld och ställer alltid upp till 100%.
Jenny och jag har umgåtts ganska mycket med dom nu det senaste,
och vi har lika kul varje gång, helt underbart :) Kärlek till er guys <3

Ing-mari Nyhlén
Det är min handledare på kursen (miroi) som jag går på.
Den människan är så jävla skön! Alltid lika glad och positiv.
Hon har fått mig att inse så himla mycket bra saker.
Hon har lyckats få mig att göra saker som jag aldrig annars har vågat.
Tack vare henne så ser jag möjligheter i allting, och jag ser på livet på
ett helt annat sätt nu, tusen tack Ing-mari, du är bäst :)



Min hand
Ja fy fan för den just nu! Den gör så förbannat ont.
Haha, är väl inte handens fel egentligen, men usch.
Jag kan inte göra någonting med den, har ingen känsel eller något.
Imorse fick morsan sätta upp håret i en toffs åt mig pga den jävla handen.
För er som inte minns, så klämde jag den i en bildörr i lördags.
Inte så konstigt att den gör ont och är svullen, men fy vad jobbigt det är.

Is, snö och kyla
Ja, jag vet att jag har dissat detta innan, men jag gör det igen.
Jag orkar verkligen inte med kylan och all is och snö mera.
Man kan ju knappt vara ute och gå i detta vädret, halkar omkring
som någon jävla bambi på hal is typ :/ Man kan inte klä upp sig
i små strumpbyxor för då fryser man ihjäl, och heller inte ha klackar
för då ramlar man och slår ihjäl sig, inte alls kul. Jag vill ha vår NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0