Jag saknar att fota

För er som inte visste det så gick jag ju "foto" i 2an på gymnasiet.
Jag gillade det som fan, och var riktigt duktig på att fota.
Eller var duktig? Jag är duktig på det, men tyvärr så
använder jag mig inte av den egenskapen, eller va fan det heter.
Är det en egenskap? Kunskap? Eller what? haha. Skit samma.
Så fort jag har fått ihop lite mer pengar och känner att jag kan slösa
dom som jag vill, så ska jag köpa mig en fet systemkamera och börja
fota igen. Visst, jag kan la fota med min digitalkamera, men hur kul är det?
Ska man fota, så ska man göra det på riktigt tycker jag.
Men hur som helst sitter jag och kollar lite gamla bilder och hittade alla
bilder från skoltiden, då vi fått uppgifter som vi ska fota.
Så har satt ihop ett litet "kollage" eller vad man ska kalla det med bilder
som jag är väldigt nöjd med! :)


Hm, syns la inte sådär jättebra, men ni ser ju vad det är i alla fall.
Är väldigt väldigt nöjd med dessa uppgifter, och bra betyg fick jag med ;)

Jag saknar att fota :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0