The day is here!

Woohoo, äntligen onsdag nu och vi ska till Göteborg.
Öhm, låter som att det är Göteborg som är värsta wow,
men alltså det är ju all shopping som gör mig så exhalterad!
Länge sen jag gick lös så med pengar, men nu jävlar :)

Filmen jag sa att jag skulle se igår kväll såg jag.
Den var riktigt bra, men ganska otäck faktiskt :(
Usch, led med henne och hoppas att aldrig behöva
bli utsatt för en sådan man själv i mitt liv. Uscha.

Jag har ca 1 timma på mig att bli klar nu, har inte ens börjat.
Ska både få fram kläder, platta igenom håret och sminka mig.
Så har egentligen inte tid att sitta här som ett fån,
vi hörs när jag är klar helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0