Vill åka utomlands!

Fasen vad sugen jag är på att sticka utomland nu!
Har jag väl varit ganska länge, men nu mer än förut.
Är så jävla trött på kalla, gråa och trista Sverige.
It's really sucks. Håller ni inte med mig?

Sitter och kollar på massa bilder från Thailand, Bulgarien och Turkiet,
och det gör ju inte suget mindre precis, haha.
Jag vill så gärna tillbaka till Turkiet, det var den bästa
utlandresan jag någonsin gjort, allt var så underbart.
Bara en massa sol, bad, utflykter och dessutom blev jag ju kär ;)
Haha, jag var inte så värst gammal då, och jag minns att
jag blev så förälskad i en servitör som jobbade bredvid
vårat hotell. Sadic hette han och jag fotade han till och med. haha.

Ska nog resa iväg efter sommaren när jag har jobbat och
tjänat ihop lite pengar, jobbar ju hela sommaren och tjänar bra.
Så då kan jag åka sen när Sverige börjar bli kallt och grått igen :)
Någon som är sugen på att hänga med? :D



Ja, det ser väl inte då dumt ut detta va? ;)
Åh Gud, jag tror jag dör. Jag vill åka nu, nu, nu..
Orkar inte vänta till efter sommaren!!!

Kommentarer
Postat av: jennyjauhiainen

jenny drömmer när hon kollar på alla bilder Hur kan man låta bli att bli sugen när man ser dom bilderna? :O

2010-01-21 @ 20:26:21
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/
Postat av: Jessi

ELLER HUUUUR! VI DRAR DÅ? :D

2010-01-22 @ 11:37:59
URL: http://saamuuelsson.blogg.se/
Postat av: jennyjauhiainen

JAAAAAAAAAA

2010-01-22 @ 18:22:18
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0