Chansa eller inte?

Denna gången måste jag välja att antingen Chansa - och kanske förlora.
Eller att inte Chansa - och sedan ångra, jäävligt svårt faktiskt.
Jag har gjort båda misstagen, jag har valt att chansa massa gånger
och sedan förlorat stort. Jag har gråtit och gått vidare.
Det andra att INTE chansa och sedan ångra det, har jag gjort
en enstaka gång och det tog evigheter innan jag förlät mig själv
för det och lyckades gå vidare, så dåligt som jag mådde efter
det beslutet har jag nog aldrig gjort..

Så ja, vad väljer jag idag? Jag måste välja idag!
Ska jag satsa eller inte? Vågra jag? Är jag stark nog?
Är jag ens redo för detta? Ja.. det får vi aldrig reda på om
jag inte satsar nu! Jag tror vi kör på det! Idag chansar jag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

provar igen =)

chansa på vad?

2010-07-07 @ 08:32:36
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/
Postat av: Jessi

Igen? :/

Inget jag vill skriva här :)

2010-07-07 @ 17:08:25
URL: http://saamuuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0