En snabbis..

Hej hej, tänkte  uppdatera lite snabbt..

Kom hem väldigt sent inatt, eller kom hem tidigt imorse kanske
jag borde säga istället? haha. Var hemma 03:30, woow!
Snacka om att jag var redigt trött då med tanke på natten innan
då jag endast sov 3 timmar och sedan jobbade 7,5 timmar, haha.
Tyvärr lyckades vi inte hitta min prins igår heller :(
Bättre lycka nästa gång...?

Skit samma, jag har verkligen försökt nu, det får vara nog!

Just nu sitter jag med hårfärgen i håret, den ska vara i en stund
till innan det är dags att spola ur den, sen ska det plattas och stylas ;)
Därefter måste jag bestämma kläder och sedan sminka mig för att
senare dra iväg hem till gulliga Sara som ska bjuda mig på middag
hemma hos sig och så ska vi dricka vin och tjöta som aldrig förr!
Ingen aning om det blir utgång eller något sånt, men tror inte det.
Har heller inte aning om när jag kommer hem, vem vet när
jag fått i mig några glas vin och det egentligen är dags att åka hem
så kanske jag virrar runt på gatorna i Borås för att återigen
leta upp min prins, haha. Skulle inte alls förvånga mig faktiskt.
Jag är ju som jag är och det går inte att göra något åt! :) haha.

Men men, nu har jag skrivit lite i alla fall, får se om jag hinner med
något mer inlägg innan jag drar, annars hörs vi imorgon.
Ha en bra lördagkväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0