Måndag!

Hej på er!

Idag är jag på lite bättre humör än igår faktiskt, känns mycket bra!
Det kan nog bero på att jag började jobba idag igen efter min
lediga vecka. Det var väldigt skönt att komma tillbaka dit och träffa
alla goa och underbara jobbarkompisar, samt att ha något vettigt
att göra hela dagen, underbart! Har promenerat en del idag såklart.
Tror jag promenerade ungefär 7 km, hyffsat bra måste jag säga! :)

Sen en till anledning till att jag är såhär glad idag är att jag pratade
i telefonen med en väldigt speciell person igårkväll.
Den personen som för ett tag sedan skadade sig, dumma han!
Men nu mår han bra igen och vi har pratat igenom precis allt.
Han har kommit underfull med massor av saker, både om sig
själv och sin livssituation om man säger så. Och han sa massa
fina och bra saker till mig som gjorde mig så glad så vi ska faktiskt
ses idag och snacka ännu mer, face to face istället, känns toppen.
Sen kommer han hem hit någon dag denna veckan för att prata
lite med min mamma också, dom två gillar varandra starkt.
Och ja, han vill nog be henne om ursäkt och hon vill ge honom råd, haha!
Visst är det sött? :) Aja, nog om det.

Nu blir det dusch och käk, kanske hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0