Mätta och belåtna

Hallå där - mitt i natten!

Haha, jag har lyckats hålla mig vaken än så länge.
Men ögonen verkligen svider och bränner på mig nu.
Huvudvärken är värre än någonsin och jag har ont i kroppen.
Kan vara pga spit jag drack igår, det brukar sitta i och göra
ont på mig i flera dagar efteråt, så jobbigt!

Jag och älsklingen har precis fått i oss lite "natta-mat" hehe.
En sån där färdig påse med pasta typ. Carbonara var det nog.
Som man bara häller i kokande vatten och låter småkoka i 7 minuter.
Lätt att göra men så jäävla gott. Nu ska vi väl snart få i oss varsin kopp
kaffe så vi kan hålla oss vakna till MINST 6 i alla fall, haha.
Hatar när man verkligen är tvingad till att vända på dygnet :/


Eh, typ jag just nu.. HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0