Mobilkrångel!

Godmorgon sockertoppar!

Har ni sovit gott? Det har jag gjort, sovit som en stock.
Vaknade dock mycket tidigare än vad jag trodde jag skulle göra.
Gick upp vid 11 typ, är redan trött igen och har huvudvärk!

Om ni minns så köpte ju jag en mobil i slutet av maj.
Den krånglar redan så jag får använda min gamla mobil.
Eller krånglar, men sen jag satte på den nya plasten på mobilen
så hör jag ingenting, vet inte om det beror på plasten eller mobilen.
Det är ju inte så att mikrofonen eller vad den heter täcks av plasten,
det är ju hål där om man säger, så ska ringa affären och kolla
vad dom tror att felet är för något..

Har nyss pratat med Jenny och hon har ju nyss köpt en ny mobil
och tog abbonemang också, jag är så sugen på en likadan mobil nu.
Men klarar jag av att ha abbonemang? Det är den stora frågan!


Det är en sånhär jag är så himla sugen på!
Den verkar hur bra om helst och Jenny är ju nöjd! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0