Ojdå, glömde visst..

Hej igen!

Jag glömde visst att blogga igen, haha. Oouuppsi!
Sånt som händer, haha. Eftersom jag så sällan bloggar nu
så är det inte en vana eller så längre, lite dumt.
Men det är bara att "lära in" igen, hihi.

Jag antar att ni alla ligger och sovet sött just nu?!
Eller ni kanske har gått upp för att dra och jobba, vad vet jag!
Jag har precis städat detta gigantiska huset och är helt slut.
Sitter och svettas som en gris, huset är som en basu med, suck!
Skulle nyss ut och ta luft och bli lite kall, men det var såklart
lika varmt där ute som här inne, fy fan!
Jag har bara 1 timma kvar på mitt pass ungefär.
Längtar verkligen hem till sängen alltså, ska sova till typ
6 ikväll, sen käka lite och åka hit igen på ytterligare ett nattpass.

Sen är jag ledig fram till på fredag, jag jobbar hela helgen sen med.
Dessutom åker mamma bort på söndag och är borta typ en vecka.
Ska bli skönt att vara ensam hemma, men om jag känner babe rätt
så får jag nog inte vara ensam för han vill nog komma och hålla
mig sällskap när mamma är borta, hihi. Det är mysigt :)
Åh, jag saknar honom massa, även att vi sågs igår och dessutom sov ihop.

Aja, nu ska jag läsa tidningen och sedan brygga massa kaffe
till personalen som ska jobba under dagen! Får se när vi hörs igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0