Orkar inte blogga..

Hej!

Jag har inte bloggat för jag orkar inte. Har ingen lust.
Jag mår fortfarande dåligt, och behöver massa ensamtid och
låta mina tankar och känslor flyga och fara precis som dom vill.
Klarar inte att ha någon som helst press på mig just nu,
vad det än gäller liksom. Så bloggen kommer nog ligga
nere ett tag, orkar verkligen inte engagera mig..

Min och Jennys dag på Liseberg igår var i alla fall helt perfekt.
Vi åkte hur många gånger som helst, och typ alla karuseller.
Till och med den där "Upswinget" eller vad den nu heter,
den där stora gungan åkte vi, tänk er det ni, hah!
Trodde aldrig jag skulle våga alltså.
Och Jenny den jäveln vann hur mkt som helst, typiskt! haha.

Idag har jag köpt mig 3 par skor med, najs najs!
Ikväll ska det drickas som aldrig förr, länge sedan vi festade nu.
Det är ju torsdagskväll här i Borås å allt, så slår till på stort!

Ha det gött, vi hörs när vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0