Snart får jag gå hem!

*Gääääääsp*

Usch och fy så trött jag är :( Men snart får jag gå hem!
Inte så lång tid kvar nu, 1 timma och 20 minuter bara, great!
Längtar så efter att lägga mig bredvid älsklingen i sängen.
Helt sjukt hur mycket jag saknar honom fast jag har spenderat
varenda dag med honom den senaste veckan typ..
Inte exakt, men nära på alltså.. hihi :)

Har bestämt mig för en sak nu och det är att jag måste bort
här ifrån ett tag alltså, jag orkar inte vara kvar i Borås..
Vet inte än om jag ska försöka få med mig någon eller faktiskt
dra iväg ensam.. Och nu menar jag inte utomlands eller så..
Utan en annan stad i några dagar kanske, eller långt ut i skogen
och bo i ett jävla tält eller något, bara jag slipper detta.
Funderar på att släpa med mig mamma till Danmark ett tag,
skulle nog vi båda uppskatta, aja vi får se.. haha.

Nu ska jag läsa Borås Tidning innan det är dags att sätta på kaffet.
Sen åker jag "hem" och sover bort heeela lååånga daagen, så skönt.
Men bloggar ikväll/inatt när jag är tillbaka här på jobbet :)

Ps. Ber om ursäkt att det så sällan kommer några bilder i bloggen,
men har typ bara suttit på min laptop det senaste och även mycket
på syrrans dator och har inga bilder på någon av dom, sorry :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0