Tidsbrist?

Hej på er!

Har ni haft en bra dag? Min har varit superduperbra!
Vi gick en man kort på jobbet idag men inte gjorde det något,
mer tid för mig och Sara att umgås bara :) haha!
Alltså, Sara är en tjej på 23 år som är sommarvikarie hos oss,
skönare tjej får man verkligen leta efter, hon är så grymt jävla
rolig och ball, love her! Vi har nog skrattat 5 timmar sammanlagt idag.
Haha, fy fan vad kul man har i hennes närhet!
Vi ska ha en vinkväll ihop näst nästa helg, najs fan! :)

Efter jobbet idag åkte jag till stan och mötte Jenny för lite shopping.
Även Linn dök upp och shoppade loss med oss, hihi.
Jag skulle inte shoppa men hittade en så söt liten väska på rea och
även tre par trosor som jag köpte, orkar inte fota det lilla, haha.
Sen gick vi (Jenny och jag) till City och handlade lite.
Och sedan åkte jag hem och först nu får jag sitta ner.
Har samlat ihop all tvätt som ska tvättas i tvättstugan imorgon,
har vattnar blommor, matat katten och pratat med 3 personer i telefonen.
Nu ska jag strax duscha och sen äta om det finns tid. haha.
Fy fan vad dagarna går alltså, känns som att jag inte har någon tid
alls över för mig själv, helt sjukt :(

Men men, ska duscha och så nu, vi hörs kanske senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0