Trettio minuter kvar..

Halloj igen!

Sitter och pratar med babe i telefonen nu.
He sounds very tired :/ Stackarn.. haha.
Har sagt åt honom att gå och lägga sig flera gånger men
han vill icke lyssna på mig utan vill sitta uppe och vänta tills
jag är hemma så vi kan lägga oss ihop, sötplutt

Om trettio minuter är det dags att börja städa detta huset.
Det är ju fan gigantiskt, haha. Men var väldigt noga med städningen
igår när jag jobbade så är nog inte lika mycket idag som tur är :)

Usch, jag är hungrig också, knappt ätit idag, bara smörgås!
Får äta något ordentligt när jag kommer hem till mamma senare
i eftermiddag. Ska bli så himla skönt och trevligt att få komma hem
till henne igen. Det var väldigt länge sedan vi umgicks nu..
Ska dricka massa massa kaffe ihop idag har jag bestämt, haha.


Detta liknar mig faktiskt, haha. Kanske inte!
Men städdags alldeles strax. Får se om vi hörs mer under tiden
jag är på jobbet, annars hörs vi senare i eftermiddag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0