Drömmer mig bort..

  • Lars Winnerbäck - En tätort på en slätt
  • Niklas Strömstedt - Sista morgonen
  • Bob Seger - Living Inside My Heart
  • The Rolling Stones - Wild Horses
  • Eddie Vedder - Long Nights
  • Eddie Vedder - No Ceiling
  • Eddie Vedder - Society
  • HIM - Right Here In My Arms
  • Ozzy Osbourne - Changes
  • Pearl Jam - Porch
  • Skid Row - 18 and life
  • Skid Row - Youth Gone Wild
Sitter här i min ensamhet, med en cigarett i munnen och drömmer mig bort.
Dessa låtar är dom enda jag lyssnar på nu för tiden, eller har gjort i något år.
Det är mina älsklingar, dom får mig att drömma mig bort.
Drömma mig bort till tiden med dig, då vi två var en.
Oouh, som vi älskade :) Jag kan inte glömma det eller dig.
Jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden och få allt att bli som det var då,
det var helt perfkt, det kunde nog inte bli bättre. Jag mådde så bra.
Och allt var tack vare dig, du fick mig glad, lycklig och fick mig att må bra.
Det spelar ingen som helst roll vad du säger eller tror jag kommer alltid alltid
att älska dig, prcis som förr och aldrig aldrig kommer jag glömma dig.
För mig är du som en hel värld är för någon annan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0