Beslutsångest...

Hoppsan, har visst inte lyckats duscha ännu. haha.
Har suttit här och läst bloggar, lagt fram allt jag ska ha med mig imorgon.
Och nu har jag precis pratat med Jenny i telefonen..
Vi har beslutsångest. Vet inte om vi ska åke till Falkenberg, Halmstad
eller Varberg, svårt som attan ju!
Enligt SMHI så är det bäst väder i Falkenberg imorgon.
Men jag och Jenny vill på bio med och se på Sex And The City 2 och vi
hittar bara en biograf i Halmstad, så kanske borde åka dit då?
Annars kan vi ju åka hem till Borås och se på bion här, men det
blir så krångligt då när man har reserverat biljetter. Då måste man ju
hämta ut som en viss tid och sådär, lite krångligt kanske..


Halmstad! - Verkar vara riktigt fint där nere i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0