Dyngsur

Hej på er!!

Jag kom precis hem från ovädret, haha. Det bara vräker ner regn här.
Inte alls kul, är helt dyngsur nu efter en dag på stan med mamma utan
paraply, inte bra det. Nu lär jag bli sjuk igen :/ Uscha..

Jag har shoppat lite smått och gott idag, väldigt trvligt.
Det är så bra när man inte tänkt att shoppa något för då hittar man alltid.
Eller jag gör det i alla fall, så jag har köpt mig 3 klädesplagg och lite annat.
Bilder kommer om en stund :)

En annan glad överraskning var att jag skulle hämta ut pengar som morsan
skulle ha och upptäckte då att jag var ca 2.700 kronor rikare helt plötsligt.
Det är försäkringskassan som satt in pengarna dom var skyldig mig :)
Mycket bra, jag började bli pank så dom pengarna sitter finfint nu!
Men dom ska inte slösas bort, utan sparas :) hihi.

Måste käka lunch nu för jag är så jävla hungrig.
Lägger in bilder på det jag köpt nu och senare efter lunchen kommer
ett inlägg om gårdagen och hur det gick på min "träff" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0