En snabbis

Hejsan!

Tänkte uppdatera här en snabbis!
Jag har varit hos min syster hela helgen, både med och utan henne.
Eller ja, korta stunder utan henne typ, haha :)
Har haft en bra helg med tanke på "omständigheterna", nej men..
Det var ju inte såhär jag hade planerat min helg, inte alls.
Men nu blev det så och jag fick göra det bästa av situationen och det tycker
jag att jag faktiskt lyckades väldigt bra med, duktigt va?

Idag kom en kompis och hämtade mig hos min syster.
Så åkte vi tillsammans hem till mig och mamma bjöd oss på mat.
Very good food alltså, shit så vi käkade, haha. Har ju knappt ätit i helgen.
Sen blev det glass till efterrätt också, mums mums :)

Nu kom jag precis ur duschen, känns som jag har ganska bråttom för
klockan är rätt mycket och jag ska upp med tuppen imorgon.
Så vill vara i säng och somna i tid ikväll igen, mådde skit bra tors-fre
förra veckan för jag fick sova ut ordentligt, wiihoo :)

Nu vet ni att jag lever och vet på ett ungefär hur min helg sett ut.
Uppdaterar nog inte mer idag, men kanske blir något i veckan.

Ha det så bra och sov gott sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0