Fan också! :(

Hej på er!

Förlåt för en skitdålig uppdatering, men vet ni varför?
MIN DATOR ÄR SÖNDER, IGEEEEEEN!
Hela veckan har den hållt på att krångla, bara dö liksom.
Och idag när jag satt och tog emot bilder från Jenny som
vi tog igår så dog den och sen fick jag inte igång den igen.
Nu, typ 3 timmar senare lyckades jag få liv i den men den
låter som en hel helikopter, eller två så den lär nog inte
vara vid liv så länge till tror jag, tyvärr :(

Måste bara nämna fort att dagen i Falkenberg igår var AMAZING!
Det var så mysigt. För att läsa mer om vår dag där och se lite fina bilder
så kan ni klicka er in på JENNYS BLOGG och checka det :)

Ikväll ska vi på Sex and the city 2, så jävla kul ska det bli.
Så jag ska fixa mig och sådär nu, sen hämtar hon mig :)
Jag lär inte blogga mer idag, får jag igång datorn imorgon
så slänger jag in ett inlägg så fort jag har vaknat!!

Ha en trevlig söndag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0