Godmorgon!

Good morning!

Har ni sovit gott? Det har jag, drömde massor inatt.
Både bra och dåliga drömmar, haha. Men den braiga drömmen,
den var ju riktigt riktigt bra om man säger så, grrr ;)

Idag är det fredag och det betyder dusch, raka ben, färga håret,
platta håret och allt sådant man gör inför helgen.
Imorgon är det ju lördag, jag är helt exhalterad eller vad det heter.
Kan knappt bärga mig, hoppas det blir av bara, annars blir jag ledsen.

Just det, jag är hemma redan btw, haha. Glömde skriva det.
Vaknade tidigt så bestämde mig för att åka typ på en gång.
Har en del att göra idag så ville komma hem så fort som möjligt.
Skulle det hända att det inte kommer upp något mer inlägg idag,
ja då är det mina lilla busiga dator som bråkar med mig och har
valt att gå i ide för dagen, haha. Den är så busig ibland!

Nu ska jag slå Jenny en pling men skriver sen igen, om jag får lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0