Känns hemskt..

.. att typ lägga ner bloggen!

Den blir ju inte nerlagd helt, men ändå. Det känns hemskt.
Det har ju blivit en vana att blogga, att skriva om mina dagar,
tankar, känslor och händelser.. Ja, om mitt liv helt enkelt.
Men jag känner att uppdateringen bara blir sämre och sämre.
Särskilt nu när jag knappt har en fungerande dator,
min digitalkamera är sönder så blir inga bilder i inläggen.
Det känns liksom meningslöst på något sätt nu.
Och sen vet jag att nu när jag börjar jobba så kommer uppdateringen
bli ännu sämre, så det är nog lika bra att ha en bloggpaus och så
kommer inläggen när dom kommer. Har det hänt något särskilt
eller om det är något jag måste skriva om, ja då gör jag det :)
Hoppas att dagen kommer då bloggen blir på topp igen!

Får se, kanske kommer massa mer inlägg idag och imorgon
och dagen efter det också, haha. Man vet ju aldrig.
Men vill att ni är förberedda på att jag har en period nu där jag
väljer att lägga bloggandet åt sidan, men kan hända att inlägg kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0