Mätt i magen

Shit vad mätt jag är, spricker snart :/ haha.
Lagade somsagt tonfisksallad, inte det godaste men
det duger i alla fall. Vill inte äta för mycket kolhydrater :)
Så nu är jag vääääääldigt mätt, mamma också, hihi.

Om en timma ska jag lägga mig, alltså klockan 20:00.
Ska ligga i sängen då och har då en timma på mig att somna.
Måste somna senast 21:00 idag, orkar inte vara trött en dag till.
Har somnat väldigt sent alla kvällar sedan i fredags förra veckan.
Dels pga tvprogram men även att jag och Jenny festade i lördags
och att jag sovit borta ibland och med någon ibland, då blir det så..
.. Tydligen!

Men men, ska fixa i rummet, göra iordning matlåda till imorgon
och även plocka fram kläderna jag ska ha imorgon så är det gjort.
Då har jag sparat tio minuter och kan sova dom tio minuterna
extra imorgon iställer, smart va? :) haha.

Men godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0