Mycket varm dag!

Hej på er.

Faaaaan vad mina unika läsae har sjunkit sedan jag minskade mitt bloggande.
Tråkigt som satan, men förstårligt såklart, hehe. Aja, inte mycket att göra åt.
Jag kom nyss hem från jobbet, har varit så jävla varmt, men skönt att sommarn
är här på riktigt nu, hoppas jag? :) haha.
Har promenerat som en galning med min brukare, även hunnit sola 2 timmar.
Städat brukarens lägenhet och lite annat också, duktigt va?

Nu ska jag ta en dusch och sen får jag se vad som händer.
Kanske ska passa på att sola någon timma till eftersom det
tydligen ska regna imorgon och på söndag, men tidningen är inget att lita på.

Imorgon är det jobb som gäller igen, sedan blir det att träffa Jenny.
Vi ska åka och kolla på såndär hundkapplöpning typ, spännande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0