Underbar dag!

Hej på er!

Åh, jag är så glad idag, kan det vara vädret? :) haha.
Jag gissar på det, men även att jag haft en superduper dag på jobbet.
Fick min "favorit brukare" - får man säga så?
Man får ju faktiskt inte favorisera dom eller så, men jag tycker verkligen
om henne alltså, skit go tjej :)
Vi har promenerat, promenerat och promenerat idag, mycket bra.
Känner mig så himla duktig och nu kan jag äta kvällsmat med gott samvete.
På eftermiddagen promenerade vi det gula spåret runt kypesjön.
När vi var klara och skulle gå på toa innan hemfärden så träffade vi
på Andreas aka Bamse, det var länge sedan jag träffade honom.
Kul kul :) hihi. Får åka dit ofta och terrorisera honom, mohahaha!!

Aja, nu ska jag duscha och sådär, vi hörs nog inte mer idag.
Ska pilla här hemma och så, sen lägga mig tidigt.
Är ledig imorgon men ska upp tidigt och storhandla med mor min.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0