Vad människor får mig att känna

Jenny: Jag är så glad att jag lärde känna dig, för innan jag kände dig
var livet väldigt torrt och tråkigt, ingenting hände. När något väl skulle
hända så var det alltid massa krångel och tillslut blev det inställt.
Så är det inte längre, när vi bestämt att göra något, Ja då gör vi det!
Vi har alltid så jävla kul ihop (tycker jag). Det spelar ingen roll om vi sitter

på en bänk vid en basketplan med 3,5or, vi har kul ändå. Du får mig alltid
att skratta och vara glad, du sprider så mycket glädje, du är heeeeelt galen.
Vill att du ska veta att du betyder massor för mig, och en vän som dig
borde alla ha och jag är så glad och stolt över att just DU är min vän ♥



Mamma & Mounira (Syster): Ni är mitt kött och blod, min familj.
Självklart finns det inget ont att säga om er. Jag älskar er så mycket.
Som vi brukar säga "Vi är dom tre musketörerna"
och inget kan få oss att gå isär.
Ni har alltid funnits här för mig och det är jag er evigt tacksam för.
Jag vet att jag inte alltid beter mig på bästa sätt och jag är ledsen för det.
Men jag vill att ni ska veta att ni är mitt liv, mitt hjärta..
MITT ALLT!
Jag skulle inte kunna leva en minut utan er, jag älskar er mina favoriter ♥


"Dansarn": Du är den mest pålitliga killen jag någonsin känt.
Du har aldrig svikit mig.
Vi har haft våra upp och ner gångar men vi har alltid hittat tillbaka till varandra.
Du är så snäll, ärlig, omtänksam, givmild och hjälpsam.
Det finns nog ingen kille som du.
Jag är så tacksam att jag har dig och att du är den du är.
Vet faktiskt inte vad jag hade gjort utan dig.
Jag har alltid så sjukt kul ihop med dig och känner mig trygg och
säker i ditt sällskap. Du betyder otroligt mycket för mig och hoppas du vet det ♥


Plutten: Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga om dig faktiskt.
Du var en gång hela mitt liv. Jag levde för dig.
Jag kunde inte spendera en enda minut utan dig, och du var min andra halva.
Nu är det inte så längre. Jag känner mig väldigt sviken av dig och tycker att
du har behandlat mig väldigt väldigt illa och taskigt.
Allt som jag har gjort för dig, det skiter du bara i.
Du har slängt iväg mig och jag känner mig som dina sopor.
Jag trodde aldrig du bara skulle kunna glömma
alla år av både vänskap och kärlek.
Men ack så fel jag hade, det är precis vad du har gjort.
Allt det vi hade betyder
tydligen ingenting för dig och det gör så fruktansvärt ont.
Men jag har insett det nu.
Och nu finns det ingen återvändo.


Föredetta vän 1:
Du var min bästa bästa bästa vän i 4 år.
Jag älskade dig mer än någon annan kompis jag hade/har.
Med dig kunde jag prata om allt, precis allt.
Jag tyckte vi hade så galet kul ihop och hittade på massa bus och hyss.
Det var du och jag genom allt. Men sen så tog allt slut. Det bara dog.
Och jag vet att du vägrar att inse och att du förnekar att det var ditt fel.
Det var
DU som valde.
Du valde att lämna mig och många andra för bara en person,
dessutom en kille. En kille som bara lekte med dig och
hade dig som något tidsfördriv. Jag försökte få dig att förstå,
men lyckades inte. Sen när han väl var ur bilden så dök en ny
"
stjärna" upp och du la hela ditt liv i denna personens händer, det är synd.
Att du valde att kasta bort mig/oss för bara en enda människa, det gör ont.
Vissa dagar kan jag sakna dig så mycket att jag börjar gråta och undra
hur det kan ha gått såhär långt. Men du gjorde ditt val och det är inget
jag kan ändra på. Tycker bara det är väldigt synd!


Föredetta vän 2:
Du är den mest egoistiska och falska person
jag någonstin träffat. Jag är arg på mig själv för att jag umgicks med dig
i flera jävla år. Slösade min tid på en sådan idiot som dig, hur fan kunde jag?
Jag bestämde mig för att lita på dig och tro på allt det du sa,
men fy fan så jag ångrar det idag. Vi var riktigt nära vänner
i ett antal år, spenderade all tid ihop och gjorde mycket tillsammans.
Men du gav mig inget gott, inte en endaste gång. Du gav mig bara olycka.
Du förstörde mycket av mitt liv och du är som sagt så jävla falsk
och egoistisk och vill ingen väl. Bara du har det bra så skiter du i vad
du gör mot alla andra. Jag får kväljningar när jag tänker på dig,
usch!

(Jag har inte kvar några bilder på mina föredetta vänner,
därför det inte kommer upp några under texten)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhh nu börjar Jenny gråta. hihi :$

Kvällen vid basketplanen med 3,5or glömmer jag aldrig! :D haha lilla haren och fiskmåsen ;)

Du betyder massa för mig också! ♥

2010-06-24 @ 15:55:43
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/
Postat av: Jessi

Nemen, inte ska du gråta flicka lilla :) Haha, det var en jääääävligt rolig kväll, fast vi egentligen inte gjorde någonting, haha. Det som är så bra med oss ju :D Lilla sötfis <3

2010-06-24 @ 17:19:55
URL: http://saamuuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0