Äntligen klaaaaar!!

Hej igen!!

Åh vad glad jag är, vet ni varför?
Jo, för jag är redan klar med ALLT!
Jag trodde jag skulle få hålla på tills inatt typ,
men icke då. Snabb som jag är så är allt fixat nu!

Det tog inte så värst lång tid att välja kläder heller.
Blev en ganska enkel outfit för imorgon.
Är ju inte så att jag ska på fest direkt, så jag behöver
liksom inte klä upp mig till tänderna, haha.
Hellre vara bekväm då, när man ska åka bil hur
länge som helst, än att sitta i en tajt klänning och inte trivas.

Än får ni inte veta vart vi ska, för det är inte helt bestämt.
Det står mellan 3 olika ställen, jag och Jenny vet vart vi
helst vill av dom ställerna, men får se vad våra pussgurkor vill med.
Men en sak kan jag tala om och det är att imorgon
har jag en bloggfri dag! Så är det!
Tar inte med mig datorn för imorgon ska jag njuta av dagen och
inte känna någon press över att behöva blogga, därför får
datorn stanna hemma, så det så! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0