Dååååålig update!

Shit, klockan är efter 22 och jag kom precis hem :/
Har haft fullt upp hela dagen!
Först praktik till typ 15, sedan bar det av till ams
och poolen för att lämna in massa papper.
Sen hem, byta väska och hämta pengar,
ner till Knalleland för att köpa nya skor.
Blev ett par låga gummistövlar (orkar inte fota).
Mina vinterskor är typ sönder och det läcker in vatten
som fan i dom, va pissblöt hela dagen idag :/
Efter skoköpet så käkade Jenny och jag mat och
därefter åkte vi in till stan och träffade Dansarn.
Ja, så var vi med honom till 21:35 och då tog vi våra
bussar hem. haha. Sikken jävla dag alltså :/
Måste gå och lägga mig nu typ, ska fan upp klockan 05:15 imorgon.
Lär vara helt död, haha. Men det är de nog värt, eller?

Ber om ursäkt för dålig uppdatering, men som jag sagt innan,
man kan inte vara på topp varje dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0