Det var ett tag sen..

Hej hopp i lingonskogen :) haha.

Fy fan vilken kass uppdatering då, men det har faktiskt
sin förklaring, så det så!
Har inte haft tillgång till dator på hela helgen och min helg
har varit väldigt spännande och händelserik må jag säga!

Jag ska skriva mer utförligt om helgen senare ikväll.
Har inte tid för det riktigt nu, ska iväg strax.
Ja, jag är en mycket upptagen kvinna ;) hahaha.

Åh, jag har haft en helt underbar helg i alla fall.
Harft så himla roligt, skulle vilja börja om från början nu.
Börja om helgen alltså så jag får uppleva den igen! :)

Aja, måste välja kläder och allt sånt nu.
Ska med bussen till stan om en timma typ så måste bli klar.
Men vi hörs senar ikväll när jag kommer hem! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0