God morgon!

Good morning bloggen! =)

Jag vaknade för en stund sedan, har världens huvudväk,
inte alls kul men tror inte jag är ensam om att ha det här..
Haha, usch. Somnade sent inatt, typ klockan 4, efter det.
Sitter hemma hos Dansarn tillsammans med Danskii och Jenny.
Jenny ligger i sängen och typ sover, som vanligt. Danskii ligger
där också, fråga mig inte vad dom gör. haha. vill jag ens veta? ;)

Jag har haft en så sjukt mysig natt, den bästa natten ever.
Jag längtar tillbaka till kvällen natten och vill återuppleva den.
Åh, kanske låter sjukt men det var verkligen den bästa!

Snart ska D'na in till stan och vi ska fixa lite här.
Haha, kan inte skriva nu precis vad vi ska göra och så
kan ju hända att Dansarn läser innan han drar och typ
nu smygtittar han hela tiden. Inte bra inte! Han får inte veta!
Inte än i alla fall, haha. Senare får han det såklart!

Aja, nu ska vi pussas och kramas innan dom drar ;) haha.
Lite morgonmys behöver alla. Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0