Inte lång tid kvar nu...

Woho, nu är klockan snart 7.00 och då slutar jag!
Längtar så förbaskat mycket efter min säng, haha!!!
Vet inte varför jag är så trött just inatt. Jag skulle nog kunna
somna ståendes alltså, helt galet! :/

Sitter här i soffan och glor tv just nu, finns inte mycket annat att göra.
Städningen är klar, tidningen hämtade jag nyss (och fy farao vad kallt
det var ute)
.. och kaffet ska jag sätta på om typ 25 minuter :)
Ska skriva "rapporter" eller vad vi nu kallar det också. Men det
tar typ 1 minut sammanlagt när man jobbat natt, finns ju inte
så mycket att säga eftersom dom sovit hela natten, förhoppningsvis.
Har varit en väldigt väldigt lugn natt inatt, har jag aldrig varit med om
tidigare tror jag, skönt som tusan..

Ja, detta blir väl nattens sista inlägg tror jag!
Slutar om typ en timma (07.15), ska med bussen och hem.
Så fort jag kommit hem så blir det dirr i sängen och sova.
Det ska bli så jävla skönt alltså :) Åh vad jag längtar!

Hoppas ni sovet gott allihopa och vaknar pigga och glada imon.
Vi hörs när jag har vaknat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0