Jag måste vara stark!

Jag har tänkt rätt mycket idag, fram och tillbaka.
Tankarna snurrar i 110 ungefär och jag får inte stopp på dom.
Jag blir förvirrad av mig själv, jag surrar till allt så himla mycket.

Om två veckor så är det dags för det stora testet.
Då får jag se hur långt jag har kommit med vissa saker.
Har jag under denna tiden insett något överhuvudtaget?
Har jag förstått och lärt mig något, det får vi se om två veckor.

Jag är så himla rädd att falla tillbaka.
Jag har gjort stora framsteg under denna tiden,
men risken finns ju att jag går tillbaka alla steg och
sedan står på ruta ett igen, men det får bara inte hända.

Just "detta" som jag pratar om är ett beroende för mig.
Det är som en drog, och nej det är inte något man kan
dricka eller äta eller liknande...

Jag måste vara stark nu! Måste varje dag intala mig själv att
jag har gjort rätt val och att jag nu är på rätt väg,
annars kommer allt gå åt skogen tror jag!

Men blä, ingen fattar väl något av detta ändå kanske?!
Måste bara skriva av mig lite ibland, är så förvirrad.
Förstår inte varför detta ska ske just nu...

Kommentarer
Postat av: jennyjauhiainen

Du är stark

2010-03-11 @ 17:31:51
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/
Postat av: Jessi

I hope so!

2010-03-11 @ 17:45:41
URL: http://saamuuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0