Kom precis hem!

Shit alltså, jag kom precis innanför dörren.
Klockan är snart 23:00 och jag ska upp vid 07 :/
Inte bra, hade behövt komma hem mycket tidigare egentligen.
Med tanke på att jag inte sov något från torsdag natt fram till
lördag natt, var vaken i två dygn sen sov jag bara till 12 idag!
Haha, helt sjukt hur jag orkar egentligen, men vafan..
Man lever bara en gång så då ska man fan leva på riktigt ;)

Idag har Jenny och jag umgåtts med våraa gullpluttar.
Har varit lika mysigt som vanligt, mooums :)
Vi skildes precis från dom, men jag saknar dom redan :/
Inte bra detta, är Jessi kär kanske? :O HAHA! Nej, det är jag inte!
Kär i kärlek möjligtvis ;) Mohahaha!
Vi har i alla fall både fikat, käkat och sånt. Mycket prat har det blivit med.
Kollade även lite fotboll, ingen aning om vilka som spela men :p haha.

Nu är det verkligen dags för mig att sova.
Så att skriva om helgen hinner jag verkligen inte nu.
Men jag LOVAR att göra det imorgon, oroa er inte ;)

Godnatt sötnosar <3

Saknar dig redan gullunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0