Let's Dance

Mihi, det känns så jävla skönt att jag är klar med allt!
Riktigt lättad faktiskt, haha. Tänk hur mycket vi tjejer
har att göra och fixa med inför en liten "tripp" bara ;)
Jag hoppas verkligen att denna resan blir lika rolig,
lyckad, spännande, hysterisk och spårad som
Malmö-resan förra helgen, den var så Bäst!
Men jag och Jenny har nog en lösning på det.
Vi vet hur vi ska lyckas på denna resan att bli
exakt lika bra (om inte bättre) som malmö resan!
Men sscchhyy.. Heeemliiigt ;)

Men men, nu ska jag sluta snacka om vår resa. Haha.
Kan jag det? Är så glad och förväntansfull så vet inte
vart jag ska ta vägen snart, hahaha.

Ska ta och lägga mig i sängen och varva ner till Let's Dance nu.
Följde ju det innan men nu har jag inte sett det på över en månad.


Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0