Mår inte alls bra..

Jag mår kasst, riktigt dåligt alltså.
Vet inte vart jag ska ta vägen.
Huvudet sprängs snart i tusen bitar, jag är yr och mår illa.
Jag gråter hela tiden utan att riktigt veta varför.
Känner mig jättekonstigt, aldrig varit sån här innan.

Usch, tårarna bara forsar ner för kinderna och jag skakar.
Mamma försöker prata med mig men jag får inte fram ett ord.
Vad ska jag ta mig till? Vad händer med mig?
Jag vill inte må såhär, vill inte vara ledsen och olycklig.
Jag vill vara glad och världens lyckligaste.

Skit samma, kommer inte må bättre för att jag skriver
ner allt som känns på en jävla blogg, det hjälper inte ett dugg.
Jag ska gå och lägga mig nu och hoppas att jag mår bättre imorgon.
Och gör jag inte det, nä då stryper jag mig fan med mitt eger hår.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0