Plus 15 grader - wiihoo!!!

Hej på er alla :)

Är ni lika glada som jag idag? HAHA!
Jag är superglad, sprallig och lycklig, mjaau!
Satan vilket underbart vackert väder vi har idag alltså.
Plus 15 grader, har kunnat gå i t-shirt hela dagen, wonderful <3
Dessutom fick vi sluta tidigare idag, redan klockan 14.00.
Det behövde vi verkligen (jenny & jag). Vi har massa att göra
innan vi ska ses senare ikväll, eller ikväll men senare i alla fall.

Så fort jag kom hem drack jag kaffe fort bara sen satte mamma
och jag igång med mitt hår direkt. Har färg i nu som ska spolas ur
om typ 10 minuter, najs najs. Har redan duschat och rakat mig.
Passade på att göra det medan färgen ändå bara ska sitta i :)
Åh, hoppas jag blir fin i håret nu då ;) Grr!!

Packat har jag inte gjort än, så det måste jag göra med.
Sen vad jag ska ha på mig är inte klart heller, vad fan ska jag ha på mig?
Sommarjacka blir det i alla fall, och typ pumps. haha! Sommar <3

Aja, nu ska jag röka innan det är dags att duscha håret.
See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0