Redan hemma!!!

Heeey Freedaaag! :)

Fy fan vad härligt att det är ferdag idag, som jag har längtat!
Klockan är bara strax efter 3 och jag är redan hemma, hur skönt som helst.
Fick sluta lite tidigare idag, därför hann jag hem så fort :)

Jag ska dricka en kopp kaffe med mamm nu, tjata lite.
Därefter blir det dusch och sådant. Ska verkligen ta hand
om mig själv ikväll när jag bara ska sitta hemma.
Tycker det ska blir skitmysigt. Ska nog se på Let's Dance också!

Måste göra klart det mesta inför imorgon, med tanke på att
jag ska upp tidigt, alla vi som ska åka iväg ska mötas i stan
klockan 10:00, så hinner inte göra så mycket på morgonen då.

Man ja, ska berätta mer om allt sånt senare.
Nu ska jag sätta igång med alla dagens sysslor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0