Solig onsdag!

Goddag solstrålar :)

Solstrålar är ju ett väldigt passande ord idag, tycker ni inte?
Har varit sol näst intill hela dagen, helt underbart!
Promenaderna med hundarna var riktigt härliga idag.
Man blir så pigg och glad av all sol, mums :)
Himlen är klarblå också, I love it!

Idag mår jag mycket bättre än igår.
Försöker att inte tänka på allt som hänt de senaste.
Har bestämt mig för att bara skita i allt och ta det som de kommer.
Finns ingen lösning på mitt så kallade problem ändå!

Jag är så jävla hungrig alltså, åt inte så mycket till lunch idag.
Vet dock inte vad jag ska laga för mat nu men, hm..
Funderar på något enkelt som går snabbt, annars
lär jag hungra ihjäl innan maten är klar.
Ska nog koka makaroner och steka köttbullar så kan jag ta med
det till lunch imorgon också ;) haha. Jag är lite lat ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0