Tänk hur lycklig man kan bli av solen

Åh, alltså känslan jag har idag och har haft sedan
solen började titta fram är helt obeskrivlig.
Jag är så glad, lycklig och sprallig hela dagarna.
Känns precis som man är nykär för fan :p hahaha.
Just nu är det plus 6 grader, woohoo :)
Jag ska strax borsta av tänderna, dra på mig ytterkläder
och bege mig ner mot bussen. Väntar bara på samtal från Jenney!

Vi lär inte höras mer idag eftersom jag är hemma så sent.
Det är bums i säng vid den tiden på dygnet, haha.
Men jag önskar er en fortsatt solig och underbar tisdag! :)


Kommentarer
Postat av: jennyjauhiainen

vem vet du kanske är kär ;) grr

2010-03-09 @ 18:10:10
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0