Typ klar..

Ja, nu har jag kommit en bit på vägen med allt jag skulle göra.
Jag har duschat, packat upp all packning från helgen och lagt
smutstvätten i tvättkorgen, resten hängde jag in där det ska vara osv.
Fixat fram matlåda och frukost till imorgon och även packat om väskan.
Har till och med hunnit hälla i mig en liter vatten, great!
Nu har jag inte mycket kvar som måste göras, men det jag har kvar är
typ byta om till sovkläder, borsta och fläta håret, försöka äta något,
ringa Dansarn och borsta tänderna, hihi. Det går nog fort :)

Det var helt jävla underbart med en dusch i alla fall.
Ville stått kvar mycket längre egentligen men hann inte det.
Det är så himla skönt att duscha i skitvarmt vatten och bara stå där!
Riktigt mysigt, mysigare om man hade stått med någon ;) haha.

Nu ska jag gå och försöka få nått i magen.
Har vara ätit lite pasta idag och en korv så är ganska hungrig nu.
Hatar att äta såhär sent, men vad ska man göra då? :/ hm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0