Ungefär en timma kvar

... tills jag ska lägga mig!
Fan vad fort denna dagen har gått alltså.
Känns som jag nyss kom hem, har stressat som en idiot
för att hinna klart med allt, nu är jag typ klar men ändå
är det bara en timma kvar tills jag ska lägga mig!
Låter väl helt sjukt att jag går och lägger mig 19:15
men så är det när man hållt igång sedan klockan 5 imorse.
Promenerat i ca 7 timmar, sen hem och laga mat två gånger,
diska 3 gånger, tvätta kläder och städa.. Då blir man trött!
Finns nog många som inte gör ett piss om dagarna,
inte så konstigt att dom orkar hålla igång hela kvällen/natten då!
Är glad att jag är så duktig och ansvarsfull av mig, vid sådan ung ålder!
Jag kommer lyckad perfa senare i livet alltså ;)

Fotbadet kan jag nog glömma :( *snyft*.
Har inte riktigt tid med det nu, för jag har
fortfarande saker kvar som ska göras.
Får ta mig ett rejält fotbad imorgon istället, ska ju ändå bara vara hemma
och ta det lugnt, så ska verkligen ta hand om mig själv imorgon.
Ska fila fötterna, sätta på ansiktsmask, ha hårinpackning, måla om naglarna
och massa andra roliga saker, wiihoo :) Längtar efter imorgon.
Men längtar ännu mer tills på lördag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0