Vi fick lite sol idag!

Hejsan hoppsan!

Jag kom precis hem från praktiken. Är helt slut i benen.
Har varit en bra dag idag, vädret har varit perfa ju!
Till och med lite solsken fick vi ta del av idag :) Mys!
Har lyckats hålla mig torr om fötterna och sluppit frysa.
Kan det bli bättre? - Naaj!

Efter praktiken var jag och Jenny i Knalleland och handlade lite.
Vi skulle ha köpt lite mer, men det vi ville ha fanns inte :( Blä!
Hoppas vi hittar resten på fredag eller lördag då vi ska handla mer.

Vet inte riktigt vad jag ska göra resten av kvällen.
Idag har jag nog inget som måste göras vad jag kommer på nu.
Förutom diska ur min matlåda och fixa en ny, men det går fort.
Kanske kan unna mig själv att se på tv extra länge ikväll då :) haha.

Jaja, ska snacka lite med mami och fixa det där,
men vi hörs senare igen såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0