Jävla skit lördag!

Hej igen!

Jag har typ sovit bort denna dagen.
Det är väl iofs lika bra med tanke på att jag är sjuk.
Men hur jävla kul känns det liksom, ligga i en säng en hel dag,
dessutom på en LÖRDAG!?! Jävla skit lördag!

Hade verkligen sett fram emot denna helgen.
Jag och Jenny hade en del planerat och massa vi ville och tänkte göra.
Men självklart ska allt bli förstört på grund av mig, typiskt!
Känner mig som en riktigt hemsk människa just nu.
Jag har ju liksom inte bara förstört min helg utan hennes också :(
Förlåt Jenny

Japp, vad gör ni alla andra då? Super skulle jag gissa på faktiskt.
Det är jag jävligt glad över att jag inte gör.
Helt underbart att vakna upp utan baksmälla och inte ha ångest.
Men med denna förkylningen känner jag mig fan bakfull dygnet runt. haha.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är lugnt Jessi :) Det är bättre att du blir frisk. Du har inte förstört min helg, jag hade kul igår :P ♥

2010-05-08 @ 22:28:45
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/
Postat av: Jessi

Åh, tack stumpan :) Vad skönt att höra.. Mycket bra :) ♥

2010-05-08 @ 22:40:51
URL: http://saamuuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0